středa 14. května 2014

Everything is awesome.

Právě zcela nečekaně sleduju Czech music awards a objevuju "nové" české talenty na české scéně. K. pracuje a já se léčím kolou. 

V pondělí mi na schůzku přišla paní s nějakou střevní virózou (má cenu říkat jim, že nemají na schůzky chodit nemocní? Nemá!) a včera mě to bohužel také dostihlo (ach jo) - mám pocit, že veškerý svoje sick days si vždycky vybírám v ty nejmíň vhodný doby. No nic, takže jsem na suchých rohlíkách a kurýruju se. 

Dneska mi konečně dorazil Zajíc v krabici - Česká pošta jako vždy nezklama. Nabídnou vám emailem, že si můžete nastavit, kdy chcete balík doručit. Tak si to tam nastavím, ten den samozřejmě nic - na sledování balíčku jsem se dočetla, že z technických důvodů na straně pošty balíček nedoručili a další pokus bude dnes. Celý den jsem byla doma, čekám, čekám, čekám a pak se dočtu, že mě nezastihli a balíček je na poště - kde to jsme prostě!!!! Česká pošta je největší hell!!! 
Nicméně krabice mi udělala hroznou radost - je kupodivu krásně zajíčková (a já zajíce nemám ráda jako! já se jich bojim!). Větší recenzi čekejte v průběhu času, až vyzkouším všechny ingredience, které mi dorazily. 

Za tři dny Skotsko. Malinko stoupá nervozita, jelikož se nestíhám moc připravit na vedení workshopu a diskuze. Budu se modlit, že mě něco osvítí, abych se dokázala vyžvejknout. Snad zbyde čas i na nějaké to nakupování - hotel máme na příhodném místě. Pečlivě sleduju taky počasí v Glasgow a i když má pršet (což se docela očekává), tak teploty nevypadají zle. 

Začala jsem číst Bílý oleandr od Janet Fitch. Knížka, do které se mi z nějakého nepochopitelného důvodu nikdy nechtělo. Film jsem kdysi viděla, ale moc si z něj nevybavuju. Vím, že jí má hodně ráda Sara a že jí četla několikrát. Onehdá jsem šla vrátit knížky do knihovny a ve vrácených knihách na mě čekala - tak jsem si řekla, že je čas to překousnout a zkusit jí. Klepu si na čelo - proč jsem tak dlouho čekala! Knížka je dokonalá!

Zároveň jsem se odhodlala a dala se do čtení Agathy Christie. Detektivky nejsou šálek mého čaje, ale řekla jsem si, že bych měla dát Agatě šanci. Začala jsem knížkou Vraždy podle abecedy, jsem skoro v půlce a docela jsem se začetla. Tak uvidíme - v nočním stolku mám ještě další tři kousky.

Příště už možná z letadla, či ze Skotska. 

0 komentářů :

Okomentovat