pátek 5. září 2014

1. zářijový týden.

První zářijový týden je skoro za námi.
Praha je zase o něco plnější.
Potřebuji si koupit nějaký pěkný notýsek, abych mohla začít psát „Gratitude journal“ (už mám pět dní zpoždění).

Včera jsme se byli odpoledne po práci projít a posedět u vody a poprvé jsem byla ve zmrzlinárně Angelato. Fronta tam byla slušná (což je znamení kvality, že jo). Výběr zmrzlin zajímavý. Miluju sice nejvíc citrónovou, ale řekla jsem si, že nebudu suchar a šla jsem do levandulového cheesecaku. Kromě klasických smetanových zmrzlin a sorbetů tam najdete i dost netradiční příchutě (červená řepa, mák a švestka, avokádo, dýňová atd.). Jestli jste tam ještě nebyli, tak neváhejte. I těch 38,- za kopeček (a je to pořádnej kopec) za to stálo.

Minulý týden jsme s holkama z práce měli takové posezení u jedné z nás. Bylo to milé už jen proto, že to bylo kousek za Prahou, na zahrádce, kde kousek za plotem zurčel potok. Hráli jsme pétanque a taky dost jedli. Každá něco přinesla či uvařila. Mě ze všech dobrot asi nejvíc zaujala paštika s mandlemi a brusinkami a konečně se snad taky odhodlám ukuchtit si jí si sama doma. Jednou z dobrot byla taky dýňová polévka, kterou já vlastně moc nemusím od loňského podzimu, kdy jsem si řekla, že mi vlastně asi dýně nechutná. Letos to možná ještě přehodnotím. Možná byla chyba v tom, jak dýni upravuju. Včera jsem si teda domů přinesla dvě máslové dýně a zkusím to s polévkou znovu (podle tohoto receptu). Držte mi palce!

Dnes kolaudace a zítra Burgerfest. Doufám, že letos to bude opravdu více zvládnuté než loni a že nebudeme muset dvě hodiny stát ve frontě.

Minulý víkend jsem po dlouhé době vytáhla dvd Návratu do budoucnosti a shlédla první dva díly. Ach, jak já ten film miluju! V kině jsme shlédli Strážce galaxie (dobré to bylo) a doma pak druhý díl Kapitána Ameriky (tahle postava mi prostě nějak nesedí).

A tady pár věcí, o které se s vámi chci podělit:

1) Kuba, co hledá židli. Hned bych ho k nám do kanceláře přizvala.
2) Žijeme metro. Kluk, co jezdí z práce a do práce a povídá si s lidma.
3) Jak si zavázat šátek na 25 různých způsobů. Video, co jsem potřebovala.
4) Podzimní recepty od Browneyedbaker.
5) Kamarádka prodává na votocvohoz.




0 komentářů :

Okomentovat