úterý 30. září 2014

3 měsíce a 13 dní s Hillary.

18. června jsem v den, kdy jsem dokončila školu a získala svůj poslední titul začala číst biografii Hillary Clintonové. Celé tři měsíce jsem jí četla po večerech než jsem šla spát. A dnes jsem jí dočetla. Když jsem jí na goodreads hodnotila, zjistila jsem, že je to letos 50. kniha, kterou jsem přečetla. Splnila jsem tak svou malou osobní challenge. 

Poslední dny, týdny jsou trošku hektické a chaotické a kupodivu mě to nijak nermoutí. Stále beru věci, tak jak přicházejí. 

Opravdu jsem teď zase začala hodně sledovat filmy. A tak se můžete poohlédnout po: The One I love (2014), Creepshow (1982), Psycho (1960), Hořkost (1986), Hvězdy nám nepřály (2014) a Zuřící býk (1980).

Minulý týden začala seriálová sezóna. Těšili jste se? S K. sledujeme TBBT (první díly vypadají dobře) a Modern family (zatím jsme neviděli). Já pak sama koukám na Greys anatomy (na které jsem se těšila asi nejvíc), Once upon a time a Parenthood (u kterého jsem zase plakala jako vždycky, zvlášť, když jsem zjistila, že je to poslední série a bude mít jen 13 dílů!). Co sledujete vy? Nějaké tipy na něco, co by mi nemělo ujít?

Prodávám hromadu věcí na Votočvohoz -> jestli sháníte něco nového do šatníku, zkuste se mrknout, případně sdílejte:-)!

O víkendu jsem byla u B. doma, protože s K. pořádali burger párty. Krom toho, že to byla milá vydařená akce, jsem objevila asi ten nejkrásnější domek pod sluncem. V mém imaginárním seznamu pro a proti teď přibylo hodně plus ke koupi domu! Uvidíme, kam mě vítr zavane...

Už pozítří mé třetí výjezdní. Tentokrát v Českém ráji a v indiánském stylu. 

Konec září je tu a já mám koupený první vánoční dárek. Mějte se fajn!

0 komentářů :

Okomentovat