neděle 12. října 2014

I'm just sitting here watching the wheels.

Neděle mám asi z celého týdne nejraději. Ráno si většinou dopřejeme nějakou větší snídani a já si s ní dávám na čas. Jím pomalu a většinou si čtu. Neděle je taky den, kdy peču. Kuchyně je pro mě ideální útočiště a vaření je pro mě výborný relax. A ještě raději než vařím, právě peču. Všechno to odměřování, odvažování, příprava těsta. Když stojím v zástěře u pultu, s vařečkou v ruce - všechno kolem mne ztichne a nic mě netíží. Tohle a čtení jsou určitě mé dvě nejoblíbenější činnosti.



Dnes mě poprvé přepadla vánoční nálada (já vím, já vím, já vím - je hrozně brzo!). Nechci se na nic příliš těšit, protože loni jsem Vánoce vyhlížela s takovou radostí a nakonec jsem ty poslední týdny a dny byla nejvíc smutná a nic se nedařilo. Přesto už přemýšlím o tom, koho čím obdaruji, o starých a nových tradicích, o výzdobě a koledách.... Neukamenujte mě!

Po pár proležených dnech se zítra chystám do práce a nemůžu říct, že bych se cítila nějak zvlášť dobře. Tyhle rýmy/virózy či co, jsou vždycky nekonečné.

Začetla jsem se v pátek do knížky Eleanor and Park. Po delší době to byla knížka, u které jsem musela sedět každou volnou minutu! V sobotu odpoledne byla dočtená. V listopadu by měla vyjít i v češtině, tak pokud na ní někde narazíte - dejte jí šanci.

Filmy, co stojí za shlédnutí: Zamilován (1984) - krásný milostný příběh s Meryl Streepovou a Robertem DeNirem, Báječná chvíle (1987) - osmedesátkový film o teenagerech, Šaráda (1963) - vtipná detektivka s milou Audreay Hepburn a šarmantním Cary Grantem, Jak se dělá televize (1989) - bláznivá komedie s Divným Alem.

Vanilková svíčka, zázvorový čaj, teplá deka a seriály...

0 komentářů :

Okomentovat