čtvrtek 9. října 2014

Jsem nemocná a čekám na znamení.

Krom toho, že jsem už upekla dva podzimní jablečné koláče a uvařila nějaké ty pozdimní polévky, jsem taky letos poprvé podzimně nemocná (doufejme, že naposled). 

Stojím před zásadním životním rozhodnutím a nemůžu se pohnout. A tak čekám na znamení. 

V posteli mi dělá společnost zázvorový čaj, David Copperfield a konečně taky Sims 4. Rozhodně moje radost dne. 

Protože jsem doma a "nemám jakože, co dělat", tak jsem vyslyšela tatínkovy prosby. Vytáhla jsem video, rodinné videokazety a začala nahrávat záznam do počítače, abych z toho pak udělala dvd. Díky tomu jsem si dneska mohla zavzpomínat na svoje taneční (letos je to už deset let, co jsem tam chodila - neskutečně to letí), kde jsme všichni vypadali jako totální ucha, na rodinnou dovolenou na Slovensku, rodinné oslavy, vánoční a jarní školní koncerty a taky na Bártíka, co nebyl vždycky tak velkej, jako teď! Co vám budu povídat, místy jsem byla až dojatá!

Po nějaké době zas asistuju ve školce a jsem za to ráda. Malý děti mě neskutečně nabíjí! 

Skončilo ohlife a můj život se bortí! Kam teď budu psát?

Je 9. října. Všechno nejlepší, Johne! 


1 komentářů :

  1. Konec ohlife mě taky dost zasáhnul. Někdy bylo moc fajn, připomenout si, co se dělo před několika měsici, roky...

    OdpovědětVymazat