neděle 30. listopadu 2014

#100happydays - dokončeno!

Od 8. 8. do 15. 11. jsem fotila svých 100happydays. Ze 100 fotek se mi podařilo vyfotit 77. Největší krize nastala, když jsem doma ležela se spálovou angínou - nebylo zkrátka, co fotit. Těch pár dalších dní jsem nefotila většinou proto, že mi nebylo dobře či jsem byla po nějaké párty. Stejně jsem na sebe, ale pyšná, protože jsem to dotáhla do konce. Hned na začátku jsem měla chuť s tím praštit, protože jsem nevěděla, co každý den fotit. Hodně mi pomohlo myslet na to, že nejde o to, aby ta fotka byla hrozně umělecká a krásná, ale že jde o to, že fotím prostě něco, co mi ten den udělalo radost. Tak po měsíci už se z toho stal takový rituál a neměla jsem s tím problém. 
Proč byste něco podobného měli zkusit? Už jen proto, že je hrozně fajn každý den hledat něco pěkného a to i v den, kdy se vám zdá, že se kolem vás nic dobrého neděje. 

Tady je těch mých 77 šťastných dní!  





0 komentářů :

Okomentovat