sobota 29. listopadu 2014

Co se stalo v listopadu.

Listopad se chylí ke konci a já vám dlužím aspoň nějakou rekapitulaci toho, co všechno se událo. 

Pracovně se listopad nesl v duchu konce našeho milého projektu Networking. Poslední přípravy na velkou akci, poslední vyplňování výkazů (slibuju, že je příště budu vyplňovat pravidelně a ne jednou za čtyři měsíce!). Celodenní seminář pro neziskovky se nám vydařil a přežila jsem i prezentování. Znáte Prezi? To je teď nový hit, co nahradí powerpoint! Včera teda tak nějak oficiální konec po dvou letech. Vzpomínám si, jak jsem na první poradě slyšela, co všechno nás čeká a přišlo mi to naprosto nerealizovatelný. A ono to nakonec všechno šlo (i když někdy ne tak hladce), velký dík za to patří naší JaněL, protože bez ní bychom to do konce nikdy nedotáhli (nebo určitě ne, tak úspěšně). 
Další velkou pracovní novinkou je má první cesta na EUSE konferenci do Lisabonu, která mě čeká v květnu. Trošku jsem tušila, že los padne na mě a trošku jsem se cukala, protože svojí english zkrátka moc nevěřím. Na druhou stranu je to velká výzva a výzvy se musí přijímat! Včera jsem vyplnila a poslala přihlášku a když mě vyberou, tak mě čeká taky vedení workshopu. V květnu budu stoprocentně pokáklá (hahahahahaha). 

Zvládli jsme i opožděnou halloween párty v převlecích, která padla na prodloužený víkend. Zase jsme hrozně jedli, pařili, odpočívali a koukali na pohádky (což T. nesl poměrně statečně). Konečně jsem měla šanci zrealizovat kostým z Pulp fiction a šla jsem za Miu. Bohužel jsme nesehnali paruku pro K. a tak jsme nešli v páru, ale to snad vychytáme do příště. Nově do našich tradičních dýchánků plánujeme taky vánoční večírek (jupí!). 


Ten samý víkend, co se konala halloween párty jsem taky dokončila svou 100happydays challenge. O ní chystám krátký samostatný příspěvek, kde uvidíte i všechny fotky. Nakonec jsem zvládla 77 ze 100. 

Na K. narozeniny jsem pověsila svou milovanou hvězdu a začala tak pomalu, ale jistě přivolávat vánoční náladu! Kdyby to šlo, mám jí tu celý rok. Po dvou letech jsem taky konečně koupila světýlka a omotala čelo postele (proč mi to trvalo tak dlouho?). 



Jak jste zjistili v minulém příspěvku, promovala jsem. Bylo fajn, že jsme to měli skoro všechny holky dohromady. Lehká nervozita z toho, abysme dodrželi všechen ten protokol a správně a nahlas řekli slib. Spolužák z teologie měl moc pěkný projev a vlastně mě překvapil i ten biblický o soli. Všichni byli nadšení, dostala jsem spoustu kytek, spoustu peněz a taky Parker propisku (a teď už jen psát, psát, psát). Škola už definitivně uzavřena a v knihovně jsou tubusy kompletní!


Během listopadu jsem přečetla dvě naprosto báječné knížky. Paměti imaginárního kamaráda, které mě donutli vzpomenout si na ty své kamarády (Holčičku a Dádíčka) a Muž jménem Ove, který byl stejně tak vtipný, jako smutný. Obě knížky vám s čistým srdcem doporučuji dál a pokud jste ještě neposlali dopis Ježíškovi, můžete je připsat na seznam. 

Viděla jsem Interstellar a byla jsem úplně paf. Dlouho se mi nestalo, že by film skončil, začaly titulky a v sále bylo naprosto ticho a nikdo se ani nehnul. Debatovali jsme o tom s K. celou cestu domů a v noci se mi o filmu i zdálo. Je to opravdu taková pecka, jak se říká a jděte na to do kina! 

Včera jsem udělala první várku vaječného koňaku (mňam). Dneska se chystám na koledy a pečení perníčků. První adventní víkend - konečně můžu udělat i výzdobu a v neděli zapálení první svíčky na adventním věnci. Letos jsem si ho nechala udělat od spolužačky ze střední, která je prodává na fleru a jsem z něj nadšená. 

Užijte si poslední listopadový víkend! Mě tenhle měsíc utekl hrozně rychle. 

0 komentářů :

Okomentovat