sobota 1. listopadu 2014

Vítej listopade!

Snídaně s Návratem do budoucnosti (i když se špatným dabingem). 
Ode dneška konečně oficiálně uschopněná! Zázvor, mandarinky, vitamíny, laktobacily a activia dělají docela zázraky! 
Rodinný víkend začíná. Dnes vycházka v Uhří - s poutí a po letech taky domácími posvícenskými koláči a zítra oběd u rodičů K. Po dvou týdnech taky venku jinde než u doktorů.
První listopadový den!
Už za dva týdny budu věšet velkou vánoční hvězdu. Pomýšlím na vaječný koňak a vánoční písničky. V bullet journalu už mám stránku věnovanou vánočním dárkům. (teď už se to smí ne?)
Odhodlala jsem se a poprvé v životě upekla bagely. Bagely, co miluju a co se v Praze nedají skoro nikde koupit (vím jen o M&S). Napoprvé nebyly úplně dokonalé, ale na druhou stranu chuťově se jim nedalo nic vytknout - měla jsem ze sebe radost! 
Včera žádné převleky ani velká párty. Čeká nás to až za dva týdny a o to víc se těším.
Viděla jsem moc pěkný krátký film o malém chlapci a červeném balónku. Le ballon rouge z roku 1956. Vyšetřete si 34 minut, stojí to za to!
Mám za sebou 200 písniček ze seznamu 1001 songs you must hear before you die. Zrovna jsem v 60. letech a hrozně mě to baví.
Dočetla jsem první svazek Davida Copperfielda od Dickense. Druhý už mám rezervovaný v knihovně a vážně se na něj těším.
Uklížela jsem své krabice plné vzpomínek, cenností a věcí na scrapbooking. Mimo jiné jsem našla ručně psané dílko s názvem Květinová zátoka. Nedopsaný příběh o pětadvaceti ručně psaných stránkách! Sama jsem nemohla uvěřit, že jsem to vážně napsala, a i když je to hrozně špatný a takový pubertální, tak mi to udělalo velkou radost. 

Užívejte listopad...

0 komentářů :

Okomentovat