úterý 28. dubna 2015

Makám na bicáku 4.

Už ráno jsem se vzbudila podezřele nabitá. Zvládla jsem dodělat věci do práce, na které jsem si dala deadline. Zvládla jsem i deset minut meditace, sprchu a snídani. Celý den jsem překypovala energií a asi i díky tomu považuju zatím čtvrtý trénink za nejlepší. 

Při rozehřívání na orbitreku jsem si v duchu zpívala svojí oblíbenou mantru: „nesnáším tenhle stroj“ a nějakých patnáct minut mi celkem rychle uteklo, i tepovka se na moje poměry držela relativně na dobrém čísle. 

Dneska posilování na ruce, záda, břicho a zadek. Ruce na TRX, záda také + cviky na strojích (hrozně mě mrzí, že vám nemůžu říct, co přesně to bylo, ale vůbec nemám zvládnutou terminologii a asi by to vypadalo hodně vtipně).-> Pak jsem byla předloktím opřená o stepper, klečela jsem a zakopávala jsem nohama dozadu + cvik čůrající pejsek. Klasicky 2x wallsitting a cviky na břicho a plank. A pak celé znova. Nakonec jsem šla ještě 5 min. běžet na páse a protažení. No a deset minut vyšlapání na páse. 

Sprcha, vyzvednout náramek (konečně mám svůj a můžu do fitka chodit bez přítomnosti K.) a hurá domů. K večeři kefír a míchaná vajíčka. Kolem desáté mě energie opouští a usínám s Kvítkem karmínovým v ruce. 

Poprvé jsem se dnes během tréninku cítila opravdu dobře a snažila jsem se vydržet, co nejvíc. Asi to bylo viditelný jenom pro mě, ale fakt jsem třeba vydržela v planku, než mi A. řekla dost. Pokrok strašně malinkatej, já vím – ale stejně z toho mám hroznou radost. Nejsem tak vyflusaná, jako když jsem byla poprvé. Hrozně mi to přidalo na motivaci, tak snad se to bude pořád jen zlepšovat.


0 komentářů :

Okomentovat