neděle 10. května 2015

Makám na bicáku 6.

Zatím nejdelší pauza mezi tréninky (celých pět dní). Na rozehřátí jsem si poprvé vybrala kolo a přinesla jsem si taky čtečku, aby mi to víc utíkalo. 

Dneska trénink s bosou. Na rozehřátí jsem na bosu "skákala" no nevím, jak to jinak říct. Prostě jsem vždycky musela vystoupit na střed a to v rychlém sledu po sobě. Potom jsem cvičila na šikmé břišní svaly, posilovala jsem zadek a stehna (stejně jako na prvním tréninku, jenom teďka už jsem měla 2,5 kg závaží k tomu). Hodně mě pak bavily dřepy na bose - chytit balanc je na začátku docela sranda, nohy se vám strašně klepou. K dřepům jsem pak ještě chytala medicinbál (myslím, že tříkilovej) a střídavě dělala dřep a třikrát míč dávala nad hlavu. Byla to sice docela sranda, ale taky docela záhul. Nechyběl ani plank na bose, ale zase mě moc nedržely ruce. Všechno jsem to prostřídávala tím "skákáním" na bosu a nebo rychlým skákáním na špičkách na bosu.* A taky jsem cvičila s činkama - klečela jsem na všech čtyřech na stepperu a zvedala činku (právě jsem to vygooglila a říká se tomu přítahy jednoruč). Všechno jsem to samozřejmě několikrát opakovala. Nakonec klasika ještě pás před sprchou.

Šestý trénink za mnou. Nebývám už tak šíleně unavená. Tělo mívám trošku namožený, ale není to nic šílenýho a dá se s tím žít. Cvičit chodím celkem natěšená na to, co mě čeká a odcházím s dobrou náladou. Ani si tam už nepřipadám tak nepatřičeně v tom fitku. Větší starosti než cvičení mi teď kupodivu dělá správnej jídelníček. 

Co vy? Dáváte se před létem taky nějak do formy? 

*moje popisy jsou občas maličko divný (:-D já vím), ale nemám zmáklou tu terminologii a nepamatuju si pak úplně jak to A. nazývala 

0 komentářů :

Okomentovat